2012. február 16., csütörtök

Hókocsizás a Bükkben...

Február 15-én reggel fél nyolc óta szakadt a hó. Gondoltam is, hogy ki kéne nézni este a Bükkbe, hisz friss hó esetén kiszabadulnak a vad barmok a hátsókerék hajtású gépeikkel. Elengedvén egy-két telefonhívást, megírva pár e-mailt, abban a tudatban vágtam tovább az egyik ügyfél videóját, hogy ma este sem fogok a Bükkben hókocsizni. Nem is a kijutás volt a legnagyobb gond, hanem a haza út. Nem volt kedvem 30-35km-t gyalogolni -5°C-ban. Este fél kilenc, háromnegyed kilenc magasságában azonban Csipi barátom rámírt facebookon, hogy mi a helyzet és egy rövid megbeszélés után annyiban maradtunk, hogy 3/4 óra múlva kijön értem, meg majd haza is hoz... Fél óra múlva a hátsó szobából hallottam a skodája bőgését a ház előtt. Gyorsan felraktuk előre a szögelt gumikat és irány is a Bükk...
Videó az este történéseiről ITT.
Az este alatt 6x pisilte el magát a 120-as, úgyhogy már csak Egerig bírta ki, idő közben megfőtt a motor. :D Végülis valahogy hajnal három felé magamra húzhattam a takarót és nyugodt lélekkel aludtam el...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése